Sunday, February 17, 2013

Alhamdulillah...Komisyen pertama daripada Jobdirumah

Apa khabar semua? Masih demam dengan Psy yang datang ke Penang baru-baru ni? Beruntung betul Psy kan. Nyanyi lagu 2 kali dah dapat juta-juta. Kita yang keje siang malam ni pon nak dapat seratus pon susah. Alahai dunia. Lantak dielah kan. Janji tak kacau hidup kita sudah. HAHAHA. Okla. Aku malas nak merepek banyak-banyak. Aku cuma nak merepek pasal Jobdirumah. Setelah sekian lama aku mempromosikan Jobdirumah ni, akhirnya dapat jugak komisyen pertama aku daripada Jobdirumah ni. Tak banyak cuma RM20 je. Tapi walaupun RM20 je aku terfikir sejenak. Kalau aku berjaya dapatkan RM20, bermakna aku boleh dapat RM100 jugak. RM100 tu bermakna kalau aku berjaya buat 5 jualan. 5 jualan aku rasa tak payah kalau aku betul-betul promosikan Jobdirumah ni dengan bersungguh-sungguh. Macamane pulak kalau aku berjaya buat at least 10 jualan dalam sebulan? Dah dapat rm200 tu. Kalau 20? 30? 40? 50? Tak ke senang-senang je buat duit tu. Yang penting usaha dan cara kita. Tu je. Tapi aku bercakap ni atas kapasiti sebagai agen affiliate Jobdirumah je. Produk die aku belum beli lagi memandangkan aku sibuk dengan kerja aku sekarang. Kalau nak buat secara part time bolehla kut. Kat bawah ni aku tunjukkan bukti komisyen pertama yang diperoleh daripada Jobdirumah. Semoga ianya menjadi pembakar buat diri aku untuk terus berusaha gigih lagi. Okla ADIOS!


Bukti yang Jobdirumah ni betul-betul tak tipu orang. Klik kalau nak besarkan.


Apa tunggu lagi?


PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

No comments:

Post a Comment