Friday, April 5, 2013

Bukti komisyen kedua daripada Jobdirumah.com!

Apa khabar semua. Dah lama saya tak update blog sebab sibuk dengan urusan kerja selain tahap kerajinan yang terlampau rendah untuk update blog. Hehe. Ok kali ni saya nak tunjukkan komisyen kedua yang saya dapat daripada program affiliate Jobdirumah. Untuk makluman, komisyen ni saya dapat hasil promosi program affiliate Jobdirumah bukannya melalui tugas yang diberikan. 

Bukti komisyen kedua daripada Jobdrumah.com berjumlah RM20. Klik untuk besarkan imej

Jumlah komisyen terkumpul setakat ni RM40

Selain itu, saya juga menerima komisyen daripada affiliate Pamzakar.com berjumlah RM50. Walaupun tak banyak, saya rasa ia agak berbaloi jugak kerana saya hanya mempromosikan secara percuma tanpa menggunakan medium promosi berbayar. Bawah ni saya tunjukkan bukti komisyen yang diterima.

Bukti komisyen daripada Pamzakar.com berjumlah RM50. Bolehla kan daripada takde langsung. 


Jadi jumlah terkumpul komisyen yang saya terima setakat ini dengan program affiliate Jobdirumah ialah RM40.00. Kena usaha lebih lagi ni!

Tunggu apa lagi? Jom sertai saya buat duit dengan Jobdirumah. Untuk maklumat lanjut layari




No comments:

Post a Comment