Friday, April 4, 2014

Update Komisyen Terbaru!

Assalamualaikum dan apa khabar semua. Dah lama saya tak update blog ni dengan perkembangan terbaru program affiliate Jobdirumah ni. Selain sibuk dengan tugasan hakiki, saya juga kurang membuat promosi secara aktif jadi komisyen yang diterima juga tidak berapa memberangsangkan. Baiklah di bawah ni saya tunjukkan bukti emel komisyen yang saya terima pada 3/5/2014 baru ni berjumlah RM25.00. 


Bukti komisyen telah dimasukkan ke akaun saya

Ni report keseluruhan komisyen yang saya terima selepas jobdirumah bertukar kepada agenaffiliate hari tu. Tak sama dengan jumlah keseluruhan sebelum ni

Jadi jumlah keseluruhan komisyen yang saya terima sehingga setakat ini ialah RM730.00!!

Sekiranya anda ingin tahu lebih lanjut mengenai program yang ditawarkan oleh Jobdirumah, layari web ini!

http://bit.do/cr5j


No comments:

Post a Comment