Tuesday, June 17, 2014

Update Komisyen Terkini daripada Jobdirumah!!!

Assalamualaikum dan apa khabar? Agak lama jugak saya tidak update blog ni dengan update-update terkini komisyen yang saya dapat daripada pihak Jobdirumah. Semuanya sebab tempoh bercuti yang panjang dan kesibukan dengan tugas-tugas lain. Namun, walaupun tidak melakukan promosi secara agresif, saya masih menerima komisyen daripada pihak Jobdirumah sebagai ahli affiliate yang berdaftar. Syukur Alhamdulillah komisyen masih masuk walaupun tidaklah sekencang otai-otai internet marketer kat luar sana. Baiklah kat bawah ni saya tunjukkan komisyen-komisyen yang saya perolehi setakat hari ini. Semuanya daripada pihak Jobdirumah!! TQ




Bukti emel dan screenshot komisyen RM25 yang saya dapat pada akhir bulan Mei lepas



Komisyen sebanyak RM25.30 yang diperolehi awal bulan Jun ini


Walaupun saya hanya menggunakan blog sebagai medium promosi program Jobdirumah ini, namun Alhamdulillah saya masih menerima komisyen dari semasa ke semasa. Sehingga ke saat ini mesti ada emel yang saya terima menandakan komisyen telah dimasukkan ke akaun saya. Setelah dikira, komisyen terkumpul yang saya dapat setakat ini ialah RM930.90!!

Sekiranya anda ingin tahu lebih lanjut mengenai program yang ditawarkan oleh Jobdirumah, layari web ini!

http://bit.do/cr5j


Opps di bawah ni iklan kecantikan untuk para wanita kat luar sana ye...=)

Mkn 5 hari dh cerahhhh ???!!! Btull mmg btull.....bkn muka sj to satu bdan tauuu...cpt2 pm, watsapp 019-3723859

No comments:

Post a Comment